Livrare, Retur și Servicii Conexe

ULTIMA ACTUALIZARE: 29.07.2021

Livrare Comenzi
Produsele comercializate de către Shaomeria Băneasa™ sunt preparate și livrate în regim propriu într-un termen afișat pe paginile de cumpărături și finalizare comandă. În funcție de disponibilitatea ingredientelor și a serviciilor de livrare, Shaomeria Băneasa™ va preda produsele cât mai curând posibil. Livrările comenzilor online se onorează de luni până sâmbătă într-un intervalul ce poate deveni influențat de către anumiți factori externi, acesta fiind afișat pe paginile de cumpărături și finalizare comandă. Orice comandă va beneficia de livrare în cel mai scurt timp, însă doar după confirmarea modului de plată și a altor informații legate de comandă. Toate produsele sunt preparate la solicitare și ambalate corespunzător, astfel încât să ajungă la tine în condiții preferabile. Comanda minimă pe această platformă este de 50 lei, iar livrarea gratuită pe o rază de 8km față de locația Shaomeria Băneasa™. Poate exista taxă de livrare în afara zonei radiale, pentru anumite comenzi solicitate în regim special. Valoarea totală a transportului va fi afișată în coșul de cumpărături înainte de plasarea comenzii. Livratorul are obligativitatea de a obține și colecta din partea clientului, semnătura de recepție a unei comenzi. În cazul în care clientul nu poate semna, livratorul va anexa o imagine a zonei de recepție a livrării. Clienții acestei platforme pot vizualiza dovada de recepție a fiecărei comenzi, în cadrul paginilor de comandă.

Politică Retur
Conform legislației în vigoare, preparatele nu se returnează deoarece sunt perisabile, însă pot exista excepții influențate de calitatea sau conținutul comenzilor. Regulile de retur excepțional, pot fi aplicate în cazul în care preparatele livrate sunt necorespunzătoare comenzilor din punct de vedere al ingredientelor sau mențiunilor de preparare ale clientului. Funcția de adăugare mențiuni este disponibilă printr-un câmp afișat în pagina de prezentare a anumitor preparate, înainte de adăugarea în cumpărături. Pentru o legătură cât mai admirabilă între Shaormeria Băneasa™ și client, orice comandă poate deveni supusă unui audit din partea clientului. Fiecare client poate utiliza formularul prezent mai jos pentru a împărtăși experiența sa cu noi, în vederea îmbunătățirii serviciilor. Orice comandă clasată necorespunzător de către client, poate fi semnalată mai jos, în vederea remedierii situațiilor nefavorabile. Shaormeria Băneasa™ va procesa solicitările clienților săi într-un termen cât mai scurt, urmând ca după procesare să-i fie acordat clientului defavorizat un cupon de reducere pentru viitoare comenzi, în baza aceleași valori sau mai mare după caz.

Anulare comenzi
O comandă poate fi anulată doar dacă produsele nu au fost supuse procesului de preparare. Intrarea produselor în procesul de preparare va fi semnalată prin statusul de comandă, afișat clientului în pagina de administrare a comenzilor din cadrul contului de administrare. Acest status poate fi actualizat și către alte forme.

audit comandă

1 Step 1
keyboard_arrow_leftPrevious
Nextkeyboard_arrow_right

Semnalare Procesare Comenzi
Fiecare stagiu al unei comenzi este semnalat prin diferite statusuri afișate clientului:
– în procesare (este primul stagiu alocat unei comenzi imediat după plasare);
– în preparare (comanda este în curs de preparare iar aceasta nu mai poate fi anulată);
– Asocieri Livrator (comanda este în curs de asociere livrator);
– În curs de Livrare (comanda a fost preluată de către livrator și este în drum către tine);
– Finalizată (acest status semnalează statusul de finalizare al unei comenzi; odată cu alocarea acestui status clientul va putea accesa factura din cadrul secțiunii de comenzi)

Informații livrare comenzi prin: takeaway.com